Esrarengiz Tarih

Blog Listem

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "

RSS

Footer

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popüler Yayınlar

Blog Archive

İzleyiciler

Blog Arşivi

Bu Blogda Ara

728x90 AdSpace

Hit

Dil Seçimi

Ziyaretçiler

Reklam Ver

Not Defteri

Kalk Git

Kalk git dior içimden bir ses...git vur! Kapısını kırarcasına..seni kırdğı gibi...çıkart dışarıya gece yarısı...kuru ayaza..öLüM gibİ koRkunç, o boş sokakları
göster...Yalnızlığın ne demek olduğunu gösterki anlasın yaptğı hatayı...TUTMA elinden,ÜŞÜSÜN...Bilsin ne kadar zor ...olduğunu...HİSSETSİN...üzerine sert rüzgarı............işte
O An Sarıl ona SENİ SEVİYORUMM de... ÖgrenSin Sevmenin Ne Demek oLduqunu



Gidєnє Dur Diyєmєm ЧoLLarın Bєkçisi DєğiLim Daha
Düşmєdimki .....ЧєrLєre Sєnin Önündє єğiLєЧim......Чürєktєn
Sєvdin dє KarşıLık Mı Vєrmєdim Sana Чürєğimi Vєrdim SöЧLє Daha Ne VєrєЧim Git Dєdiğindє qiDip , qєL Dєdiğindє Mi qєLєЧim Bєn HaЧatın Önündє
єğiLmєdim ki Sєnin Önündє єğiLєЧim!!!




Zor olanı seviyorum demek degil,o sevgiyi hissedip bütün benliginle söylemektir...Zor dedigin şey beraber olmak degil,sevdigini mutlu etmektir.en zoru nedir biliyormusun; SEVDİGİNİ KAYBETMEKTİR..Ben seni sevdim,ben zoru seçtim ama en zorunu beceremedim seni kaybetme korkusunu yenemedim.ben kolay olan yoklugunun değil zor olan sevginin aşıgıyım ben bedenindeki seni degil YÜREGİNDEKİ SENİ SEVİYORUM...




ßir zamanLar neŞem varDI.. Hayata güLen
gözLerim, GüzeL konuŞan DiLim, HerkeSe SevgiyLe yakLaşan bir kaLbim
varDI.. ! Ama şimDi ne neŞem, Ne güLen gözLerim, Ne SevgiyLe yakLaŞan
kaLbim var.. ! YaLnızCa agIr SözLerim, NefretLe bakan gözLerim, Kin
DoLu bir yüregim var.. !



Gecmisim korkuttumu seni... Seni sevdigimi duyunca korktunmu birden, agirmi geldi bu sevda sana. Yeni bir baslangic yapmak zormu geldi. Sevildigini duymak acimi verdi, burkuldumu icin, ne oldu neden sustun, istedigin seni seven biri degilmiydi, uymadim mi hayallerindeki periye yada agirmi geldi bu sevda yüregine neden ...korktunki bu yürek karsilik beklemeden sevdi seni, sadece gözlerindeki isigi gördüm ve sevdim. Görünen seni degil sakladigin seni kesfedip sevdim. Bir gün gidecegini bile bile sevdim seni...Bitecegini bile bile sevdim...



Ben yaşadıklarımın hiçbirini unutmam... Ama evet yeri gelir susarım.Canımı çok yakan şeyler olur ama yinede susarım, tükenirim.... Buna izinde veririm aslında. Salaklığımdan mı? Hayır.. Ben kimseye ''GİT''de demem, diyemem.. O kişi vazgeçilmez olduğundan mı? Hayır... Ona o kadar şeye rağmen o kadar değer veririm ki, he...rgün yaptıklarına utansındiye.. Ama bir gün öyle bir giderim ki .. Kaybedeceğim hiçbirşey olmaz!..
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori dengan judul Kalk Git. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://flatcastradyolar.blogspot.com/2010/11/kalk-git.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: relax - 17 Kasım 2010 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Kalk Git"

Yorum Gönder